CHRISTIANO RONALDO MENGHAFAL SURAH AL-FATIHAH?


"Saya sudah mula menghafal Al-Fatihah..mungkin nanti saya akan meminta dia (Özil) untuk ajarkan saya berwudhuk." -Cristiano Ronaldo

"Ronaldo selalu menunggu saya selesai solat di bilik rehat..saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji."-Mesut Özil

Sekiranya Cristiano Ronaldo masuk Islam, ini akan dapat  mempengaruhi peminat-peminatnya untuk masuk Islam kerana  peminat kepada Cristiano Ronaldo pasti ingin mengetahui dan mengkaji mengapa Pemain bola sepak yang terkenal di seluruh dunia menganuti agama Islam, dengan kajian itu pasti peminat akan tertarik dengan Islam serta menganuti agama Islam dengan sukarela kerana ALLAH. Sesungguhnya agama yang benar adalah ISLAM. 

Semoga dibukakan pintu hati Cristiano Ronaldo untuk menerima Islam
Sumber : http://bahrain-info.blogspot.com/
Previous
Next Post »

23 comments

Write comments
nida zin
AUTHOR
1:24 AM delete

err...rase cm da mule nk minat die... hihi :p

Reply
avatar
Mia Liana
AUTHOR
6:10 AM delete

mula2 datang dari minat..... nanti dah lama2 terus tertarik dan kemungkinan besar akan masuk Islam... amin...

Reply
avatar
2:17 PM delete

eh...alhamdullilah..:D

Reply
avatar
Buret
AUTHOR
1:02 AM delete

hebat ya bila cr7 masuk Islam, terima kasih

Reply
avatar
2:37 AM delete

Alhamdulillah, ozil memang betul2 membawa keperibadian yang baik!

Reply
avatar
Mizz Aiza
AUTHOR
7:59 AM delete

semoga Allah membuka pintu hatinya untuk mengucap 2 kalimah syahadah.. ^_^

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
3:37 PM delete

Semoga pintu hatinya terbuka utk memeluk Islam. In Shaa Allah. Amin. :)

Reply
avatar
puteraduyong
AUTHOR
4:28 PM delete

hidayah dah sampai la tu ...

Reply
avatar
AlifGold
AUTHOR
7:48 PM delete

Respect!...semoga hatinya terbuka...amin

Reply
avatar
Nana Liena
AUTHOR
9:00 PM delete

betul la..kalau ada idola buat sesuatu yg baik2 mesti peminat akan ikut sekali ..mudah2mudahan dia terus diberikan hidayah..hehe :)

Reply
avatar
hana hadi
AUTHOR
1:52 PM delete

betul? bukan setakat pengikut peminat dia je nak tahu kenapa dia masuk islam, hana sndiri yang xminat pun nak tahu gak :P

Reply
avatar
el
AUTHOR
3:27 PM delete

alhamdulilahhh
org terkenal mcm dia ni
sng org nak folo
hope cepat2 msok islam yea

Reply
avatar
mamapp
AUTHOR
11:42 AM delete

aminn.. semoga CR mendapat hidayah Allah

Reply
avatar
Doa Ibu
AUTHOR
4:59 PM delete

Dia Islam apa kristen sih. . . . .


_____ALL_NGOK_____


http://sukatribal.blogspot.com

Reply
avatar
Diana Azis
AUTHOR
11:27 AM delete

semoga hati beliau terbuka untuk memeluk islam..

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
4:11 PM delete

ALHAMDULILLAH

Reply
avatar
Fyna Ahmad
AUTHOR
10:51 PM delete

alhamdulillah...semoga terbuka hari CR untuk memeluk agama islam kan..

Reply
avatar
11:19 AM delete

alhamdulillaah, semoga Allaah berikan hidayah kepadanya

Reply
avatar
miss fifi
AUTHOR
3:23 PM delete

alhamdullillah..hepi je dengar dia berminat dengan Islam..moga Allah bukakan pintu hati dia untuk masuk Islam :3

Reply
avatar
Anak Mas
AUTHOR
3:05 PM delete

Semoga ......

Reply
avatar
10:15 AM delete

mudah-mudahan..terbuka hatinya utk memeluk islam...

Reply
avatar
10:09 AM delete

Alhamdulillah,

itulah namanya hidayah...hidayah dari Allah kepada insannya yang terpilih...

Semoga dibukakan pintu hatinya untuk menerima Islam...amiin

Reply
avatar