Saturday, March 30, 2013

CHRISTIANO RONALDO MENGHAFAL SURAH AL-FATIHAH?


"Saya sudah mula menghafal Al-Fatihah..mungkin nanti saya akan meminta dia (Özil) untuk ajarkan saya berwudhuk." -Cristiano Ronaldo

"Ronaldo selalu menunggu saya selesai solat di bilik rehat..saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji."-Mesut Özil

Sekiranya Cristiano Ronaldo masuk Islam, ini akan dapat  mempengaruhi peminat-peminatnya untuk masuk Islam kerana  peminat kepada Cristiano Ronaldo pasti ingin mengetahui dan mengkaji mengapa Pemain bola sepak yang terkenal di seluruh dunia menganuti agama Islam, dengan kajian itu pasti peminat akan tertarik dengan Islam serta menganuti agama Islam dengan sukarela kerana ALLAH. Sesungguhnya agama yang benar adalah ISLAM. 

Semoga dibukakan pintu hati Cristiano Ronaldo untuk menerima Islam
Sumber : http://bahrain-info.blogspot.com/

23 comments:

  1. err...rase cm da mule nk minat die... hihi :p

    ReplyDelete
  2. mula2 datang dari minat..... nanti dah lama2 terus tertarik dan kemungkinan besar akan masuk Islam... amin...

    ReplyDelete
  3. eh...alhamdullilah..:D

    ReplyDelete
  4. hebat ya bila cr7 masuk Islam, terima kasih

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, ozil memang betul2 membawa keperibadian yang baik!

    ReplyDelete
  6. semoga Allah membuka pintu hatinya untuk mengucap 2 kalimah syahadah.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Semoga pintu hatinya terbuka utk memeluk Islam. In Shaa Allah. Amin. :)

    ReplyDelete
  8. hidayah dah sampai la tu ...

    ReplyDelete
  9. Respect!...semoga hatinya terbuka...amin

    ReplyDelete
  10. betul la..kalau ada idola buat sesuatu yg baik2 mesti peminat akan ikut sekali ..mudah2mudahan dia terus diberikan hidayah..hehe :)

    ReplyDelete
  11. betul? bukan setakat pengikut peminat dia je nak tahu kenapa dia masuk islam, hana sndiri yang xminat pun nak tahu gak :P

    ReplyDelete
  12. alhamdulilahhh
    org terkenal mcm dia ni
    sng org nak folo
    hope cepat2 msok islam yea

    ReplyDelete
  13. aminn.. semoga CR mendapat hidayah Allah

    ReplyDelete
  14. Dia Islam apa kristen sih. . . . .


    _____ALL_NGOK_____


    http://sukatribal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. semoga hati beliau terbuka untuk memeluk islam..

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah...semoga terbuka hari CR untuk memeluk agama islam kan..

    ReplyDelete
  17. alhamdulillaah, semoga Allaah berikan hidayah kepadanya

    ReplyDelete
  18. alhamdullillah..hepi je dengar dia berminat dengan Islam..moga Allah bukakan pintu hati dia untuk masuk Islam :3

    ReplyDelete
  19. mudah-mudahan..terbuka hatinya utk memeluk islam...

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah,

    itulah namanya hidayah...hidayah dari Allah kepada insannya yang terpilih...

    Semoga dibukakan pintu hatinya untuk menerima Islam...amiin

    ReplyDelete