Sunday, March 24, 2013

Segmen : Mencari bloglist April

Salam dan salam sejahtera
Hujung minggu ni aku nak join satu segmen Mencari Bloglist April oleh Ismah

Tujuan untuk mengeratkan silatulrahim dan menambahkan kenalan di antara blogger.... 
kalau korang nak join, klik banner kat bawah ni


Adios

6 comments:

  1. selamat bersegmen ckgu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. balas komen kat sini blh la ye.. :)

      sebenarnya sy pun tak la bape thu sngt dgn GA ni..cuma yang saya tahu kalau dorang buat GA ni mesti sertakan something sekali..means ada hadiahnya la.. kalau segmen2 tu pada sy biasa je..

      Delete
  2. wah.. selamat bersegmen dan dpt follower yg bnyk. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah... Thanks MarnieyZ

      Delete
  3. dkna dah lama tak join segmen :)

    ReplyDelete