Wednesday, February 27, 2013

Wordless Wednesday #2



Dunia Kecil

Lokasi : Nikon Centre , Berjaya Times Square


50 comments:

  1. chaa! teh tarik satu!!
    amboi! seksi kak jah! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa... skodeng kak jah sidai kain erk...

      Delete
    2. mana ada skodeng.. :-d

      Delete
    3. Hahahahaha... bistu camne tau dia seksi...

      Delete
  2. gambar lukisan ke apa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan lukisan hana... gambar patung² kecik... dia susun kat situ... cantik, jadi mcm perkampungan dah..

      Delete
    2. xdapat nak bayangkan patung2 kecik tu disusun.huhu macam model rumah dalam cermin kaca tu ka? hehe

      Delete
  3. gambar yang gerak2 ni

    http://onitsukahana.blogspot.com/2013/02/silence-day-of-wednesday-5.html

    pakai photoscape

    ReplyDelete
  4. Amboi bagus nian tu gambarnya..cantiknyaaaa..hahaaaa

    ReplyDelete
  5. thank you for sharing articles
    This really appeals to me
    thanks

    ReplyDelete
  6. gambar yang terselit 1001 cerita..hehehe

    ReplyDelete
  7. Salam.

    Buat daripda apa la agknya patung2 kecik nie :-?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tu saya x pasti lah plak..

      Delete
  8. saya suka gambarnya, followback please 452

    ReplyDelete
  9. wahh, gambar menceritakan segalanya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpulang pada penilaian dan tafsiran individu...

      Delete
  10. comeinya ^_^
    http://www.zahidahwahid.com

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Merik..? ko tercekik tulang ayam ke bro.. hehehehehe

      Delete
  12. wahhh chantekk sgt! mmg pro laa..hee..mokcik tu seksi ngat aihh..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mana ada pro..? pakai kamera henpon je.. Makcik..? saya ingatkan tu anak dara makcik tu... hehehehehehehe

      Delete
  13. Beautiful photos!

    XoXo
    Teresa
    http://www.chicaffordable.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. igtkan real td...tp mmg npk real
    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh... cer pandang 2-3 kali..

      Delete
  15. boleh order teh tarik ke kat dunia kecil ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu... boleh kot....

      Delete
  16. ingatkan orang betul ..wahhh hebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe dulu betul.. tapi dah kena sumpah... jadi patung.. hehehehe

      Delete
  17. Cantiknya..lukis guna apa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan lukisan..... ni patung2 kecik...

      Delete