Friday, February 22, 2013

Ketahui Harga Blog Anda

Assalamualaikum dan salam jumaat kengkawan, 
T/hari ni aku nak share satu benda yang aku jumpa masa ber blogwalking... Actually lama dah nak post, tetapi sbb kebizian yang melampau, baru dapat post.

Korang tau tak harga blog korang, kalau tak tau aku ank tunjukkan cara nak tgk harga blog korang semua..

Korang bukak website ni


Lepas tu masuk kan URL blog korang...


Harga blog busuk aku ni RM 1104.26
Satu persoalan aku... kalau kita nak jual.. 
ada tak orang nak beli erk...

Selamat mencuba

credit to : Nabil Medan




26 comments

aku punya RM 1,036.46....alahai murahnyaaa =.='

Hehehehe... tgk kat list web tu... ada berbilion ringgit tu.. huhuhuhu

punya saya mau tak lihat juga kira-kira harganya berapa ya?

RM 1,042.77
camne nak jual?? hihihi...

hahaha saya punya 1,012 je. murah benau :p

Salam.

knapa ak punya tak mahal, ni nak marah ni :-t

Kalo jual kat pajak gadai boleh ko Nurul Farahizzati

Hehehehe... murah sikit jer dari saya punya..

Pasal dia murah lah... sbb tu dia tak mahal/// hahahahaha

mahal weh.. hehehe

wah.. ye ke hana hadi.. leh lah jual ni... hehehehe

Hahaha...yg aku pny RM1181.31...sgtlah murah... :>)

hehehehe.... so jangan jual lagi.. tunggu mahal dulu erk...

ni yg blog sy...

Website Value = RM 13,988.25 *
Daily Pageviews = 219 *
Daily Visitors = 219 *
Malaysia Rank = 12,035

sapa nk beli erk.. hehehe...

biar harga tinggi sikit, baru masyuk duit yang dapat pun, hehe

fyna nak try juga lah tgk harga blog fyna. mana tahu boleh jual nantikan.

Wah.... bleh beli kancil dah tu... hebat2

hasilnya fyna..?

kancil yg dh lama kot.. hehehe..

cik akak pun dah lihat harga belog cik akak...hihi...dapat beli hp touch screen..hahaha :-d

kalau x cukup.. mintak rebate ngan gomen

Ya Allahh murah gila nak meninggal harga blog saya. RM 1,034.43 je! HAHAHA sabo je lah

kasi upgrade lagi lah.. hehehehehe

kalo nak jual kemana ya? hehe

Tu lom dapat dikenalpasti lagi... hehehehe


EmoticonEmoticon