Header Raya Percuma

Assalamualaikum and Selamat Sejahtera...
Yay..!! Dah nak raya, Huhuhuhu.. tapi blog aku tak nampak lagi mood raya... camner nak buat ni, kesibukan nak cuti ni tak sempat nak buat apa-apa. Ngah ber blogwalking, Ternampak lah satu tajuk Freebies Header Hari Raya dari Lana . Ahaks, tanpa membuang masa, aku laju je email dia... Orang nak tolong buat kan. Free lak tu... apa lagi.. grab lah peluang ni... huhuhuhuhu
dan hasilnya....



Lana Siapkan dua header untuk aku. Thanks Lana, So aku pon menggunakan salah satu header untuk blog aku. Baru lah datang mood raya. Sesapa berminat boleh terjah blog Lana. Katanya limited, tapi korang leh mencuba nasib.

di kesempatan ni aku nak ucapkan:
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin.
Previous
Next Post »

12 comments

Write comments
Cik Mimie
AUTHOR
11:33 AM delete

Wah, cantik header tu :) Selamat Hari Raya Mr.Polie :)

Reply
avatar
Cik Nadyya
AUTHOR
2:46 PM delete

cantek header dari kak lana ni.. kreatiff!

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
9:24 PM delete

Selamat Hari Raya Cik Mimie

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
9:25 PM delete

Thanks Cik Nadyya. Selamat Hari Raya...

Reply
avatar
Thomas Lee
AUTHOR
11:41 PM delete

Selamat Hari Raya

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
10:57 PM delete

Assalamualaikum.

Selamat Hari Raya Polie :)

Reply
avatar
Obat Sakit
AUTHOR
1:52 PM delete

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin.

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
6:46 PM delete

Waalaikumusallam...
Selamat Hari Raya Kembali Lana...

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
6:46 PM delete

Thanks Thomas...

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
6:46 PM delete

Selamat Hari Raya kembali Sobat...

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
8:21 AM delete

selamat hari raya bro

Reply
avatar
Fhatin Amelia
AUTHOR
11:06 AM delete

Cantik2! Singgah sini jemput awak join :) Harap sudi ^^
jEMPUT JoiN http://mellyareenza.blogspot.com/2014/08/segmen-jom-blogwalk-2-by-mellya.html

Reply
avatar