S.A.M.A.N


ari ni adalah hari terakhir untuk semua pesalah lalulintas menjelaskan saman mereka..
Kalo tak bayor... nama kena blacklist.. huhuhu
Aku adalah salah seorang yg kena saman tu..
Cubaan untuk membayar secara atas talian bermua dari minggu lepas lagi..
Bilak bukak www.myeg.com.my, then klik kat PDRM, nak bayar sama..
Dia tulis situ, server terlalu bz... so perkhidmatan tergendala...
Bleh dikatakan hampir tetiap hari aku bukak www.myeg.com.my coz nak bayau saman..

Hari ni pon aku bukak lagi... nak bayar saman jugak...
lagi besh... www.myeg.com.my jadi camnie plak..

Jadi aku pon mengambil keputusan.. kalo sampai petang x ok lagi... x ada lah aku nak bayar saman yg ada...
Yang aku geram tu... kemudahan yg disediakan untuk memudahkan.. jadi menyusahkan plak...
gerammmmm


Previous
Next Post »