Monday, April 18, 2011

Rugby KRM Liga Super

Semalam aku berkesempatan menonton Kejohanan Ragbi Malaysia, Liga Super.
1st time layan sport tapi amat tidak memuaskan kalo tak ada tele lens. Kit lens sahaja tidak memadai.

KRM LIGA SUPER: COBRA TEWASKAN NS WANDERERS(17-09)



Risiko untuk mendapatkan kecederaan amat tinggi dalam suka nie.

Terima Kasih

Nota kaki : Gambar yg diambil adalah dari saya yg masih baru belajar, saya amat² mengalukan komen dan kritikan dari yang lebih arif untuk memperbaiki kelemahan saya. TQVM

12 comments:

  1. lasak permainan ni ~

    ReplyDelete
  2. Betul tu nelly... Pengsan, Patah tu jadi perkara biasa dah pada diaorang... Jadi photographer pon teruk jgk tau.. panas.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. wah! cantik la kualiti gmbr ni . pkai camera pe erk? anyway,anna follow sini . do follow me k . salam kenal .

    ReplyDelete
  4. Hehehe tq anna, saya masih belaja lagi... pakai d90+ 18-105mm (kit lens) attach ngan cpl filter.. salam kenal.. and dah follow u..

    ReplyDelete
  5. ooooo seram nye permainan ini

    ReplyDelete
  6. Warna warni kehidupan, Semua game ada risikonya.. no pain no gain...

    ReplyDelete
  7. suke rugby player, dorang kiut!meooowww~

    ReplyDelete
  8. photogtapher rugby..?? kiut tak..?? hehehehee

    ReplyDelete
  9. rugby is a game 4 boys.
    it is tough, rough but sexy.
    muahaha!

    ReplyDelete
  10. Medulla.. i setuju ngan u..

    ReplyDelete
  11. OOooo... takotnya rugby~

    ReplyDelete
  12. Naper nak takutnya ishiko.... sonok lah tgk rugby..

    ReplyDelete