Rugby KRM Liga Super

Semalam aku berkesempatan menonton Kejohanan Ragbi Malaysia, Liga Super.
1st time layan sport tapi amat tidak memuaskan kalo tak ada tele lens. Kit lens sahaja tidak memadai.

KRM LIGA SUPER: COBRA TEWASKAN NS WANDERERS(17-09)



Risiko untuk mendapatkan kecederaan amat tinggi dalam suka nie.

Terima Kasih

Nota kaki : Gambar yg diambil adalah dari saya yg masih baru belajar, saya amat² mengalukan komen dan kritikan dari yang lebih arif untuk memperbaiki kelemahan saya. TQVM

Previous
Next Post »

12 comments

Write comments
nelly
AUTHOR
2:00 PM delete

lasak permainan ni ~

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
6:40 PM delete

Betul tu nelly... Pengsan, Patah tu jadi perkara biasa dah pada diaorang... Jadi photographer pon teruk jgk tau.. panas.. hehehehe

Reply
avatar
aNNa maRdHiaH
AUTHOR
6:51 PM delete

wah! cantik la kualiti gmbr ni . pkai camera pe erk? anyway,anna follow sini . do follow me k . salam kenal .

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
6:55 PM delete

Hehehe tq anna, saya masih belaja lagi... pakai d90+ 18-105mm (kit lens) attach ngan cpl filter.. salam kenal.. and dah follow u..

Reply
avatar
6:57 PM delete

ooooo seram nye permainan ini

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
7:00 PM delete

Warna warni kehidupan, Semua game ada risikonya.. no pain no gain...

Reply
avatar
nurain
AUTHOR
10:19 PM delete

suke rugby player, dorang kiut!meooowww~

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
8:17 AM delete

photogtapher rugby..?? kiut tak..?? hehehehee

Reply
avatar
Medulla :)
AUTHOR
8:13 PM delete

rugby is a game 4 boys.
it is tough, rough but sexy.
muahaha!

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
8:23 AM delete

Medulla.. i setuju ngan u..

Reply
avatar
ishiko
AUTHOR
9:02 PM delete

OOooo... takotnya rugby~

Reply
avatar
mrpolie
AUTHOR
8:20 AM delete

Naper nak takutnya ishiko.... sonok lah tgk rugby..

Reply
avatar